Известие

Collapse
No announcement yet.

Твърд съединител на 147 JTD. Регулира ли се?

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Първоначално публикувано от Drag0 Покажи съобщение
    Ако освен това ти отделя високо си за нов съединител. Другите ще кажат дали ти трябва и маховик.
    А ако ти отделя ниско?
    Alfa 156 1.9 JTD 16V M-Jet SW (07.2003)
    156 1.8TS 16V (01.2001)
    147 1.6TS 16V 120hp (11.2001)
    0879369082

    Comment


    • #32
      А ако съединителя ти е на 30 000 километра и след смяната му на 5/10 стана пак твърдичък не кои знае колко ама не и както беше в началото и на една 147 бензин която карам от скоро. На дизела ми е твърд и като е позагряла колата и съм го натиснал няколко пъти вече започва едно леко скърцане вътре от към педала. Като я паля от гаража студена си е наред, нито скърца нито нищо отделя си и долу след пробег вече 10 20 километра подскрацва при натискане и отделя по високо.. Отдавна се чудя Що за характер има....
      Alfa 147 1.9JTD 16v 140hp

      Comment


      • #33
        Моят от чисто нов си е твърд. Но на мен така си ми харесва, отлепя ниско. Тази седмица ще сменя и маховика. При бензиновата всичко е много по-леко и колата някак си е по-приятна за каране.

        Абе квото и да си говорим с тези задръствания вече - 1-ва, 2-ра и най-лекия да е .. на нова кола си е досадно. Следващата ще е автомат.
        Alfa Romeo Brera 2.4 JTDm 210 кавала ... и малко отгоре
        Alfa Romeo 159 1.9 JTDm SW .. бързият влак
        Renault Clio DCi 2018 .. без коментар .. да е щастлива жената

        Comment


        • #34
          Първоначално публикувано от DiStefano Покажи съобщение
          Моят от чисто нов си е твърд. Но на мен така си ми харесва, отлепя ниско. Тази седмица ще сменя и маховика. При бензиновата всичко е много по-леко и колата някак си е по-приятна за каране.

          Абе квото и да си говорим с тези задръствания вече - 1-ва, 2-ра и най-лекия да е .. на нова кола си е досадно. Следващата ще е автомат.
          И що ще сменяш маховика?
          Alfa 156 1.9 JTD 16V M-Jet SW (07.2003)
          156 1.8TS 16V (01.2001)
          147 1.6TS 16V 120hp (11.2001)
          0879369082

          Comment


          • #35
            Първоначално публикувано от Drag0 Покажи съобщение
            Ако освен това ти отделя високо си за нов съединител. Другите ще кажат дали ти трябва и маховик.
            туй нещо да не е голф 2 че като отделя горе е за смяна бе тоя помпи нали са за туй да за да регулират износването, където е почнал нов така ще си остане до първото приплъзване или до умирането му!
            156 2.4JTD 136+ PS

            Comment


            • #36
              На мен ми отделя на средата някъде,от 1г вече я имам колата,няколко пъти ми е приплъзвал и знам,че си е затръгвал,но като го натисна до долу педала точно в най-доллното положение чувам вътре в купето малко по-силно мотора,сякаш някаква изолация в купето няма.Дърпам си съвсем леко крака,педала се повдига малко и шума на мотора намалява до нормално,но при всяко превключване на скорост натискам до долу и е досадно.Иначе отварям прозореца натискам го до долу няма никаква разлика в звука на мотора,нито шумове.Но този по-различен звук в купето вътре от заминал лагер ли е ?
              Last edited by KoRny; d.m.y г., 19:35.
              Alfonso 1.3 Boxersigpic EX

              Alfonso 156 2.4 140 -new breed

              Comment


              • #37
                Първоначално публикувано от NightRider Покажи съобщение
                И що ще сменяш маховика?
                щот трака като ЮМЗ
                Alfa Romeo Brera 2.4 JTDm 210 кавала ... и малко отгоре
                Alfa Romeo 159 1.9 JTDm SW .. бързият влак
                Renault Clio DCi 2018 .. без коментар .. да е щастлива жената

                Comment


                • #38
                  Колеги, като извод предлагам следното: Твърд и високо отделящ съединител- значи е износен и за смяна.

                  Comment


                  • #39
                    Първоначално публикувано от georgi_pg Покажи съобщение
                    Колеги, като извод предлагам следното: Твърд и високо отделящ съединител - значи е износен и за смяна.
                    Зависи от колата и типа съединител. Не прави такива заключения
                    Вчера карах 156-та, (новата) до Рилския манастир. След това се качих на моята си. Еми с лагер-помпата е много по-мек. А и двата съединителя са ОК
                    Alfa 156 1.9 JTD 16V M-Jet SW (07.2003)
                    156 1.8TS 16V (01.2001)
                    147 1.6TS 16V 120hp (11.2001)
                    0879369082

                    Comment


                    • #40
                      Аз вече си свикнах със съединителя А колата е страшна, вече съм
                      Alfa 147 1.9 JTD 11.2004

                      Comment


                      • #41
                        Първоначално публикувано от gadamer Покажи съобщение
                        Аз вече си свикнах със съединителя А колата е страшна, вече съм
                        Е това е решението.

                        Аз обаче искам да попитам дали може да се регулира точката на захапване? Натискам съединителя докраѝ и след това вдигам с 1-2 см и вече е захапва. Това ми създава малко проблеми при сменянето на скорости понеже не винаги го натискам съвсем до долу.
                        Alfa Romeo 147 1.9 JTD '03 (Distinctive)

                        Comment


                        • #42
                          Първоначално публикувано от perrier Покажи съобщение
                          Е това е решението.

                          Аз обаче искам да попитам дали може да се регулира точката на захапване? Натискам съединителя докраѝ и след това вдигам с 1-2 см и вече е захапва. Това ми създава малко проблеми при сменянето на скорости понеже не винаги го натискам съвсем до долу.
                          Не си игграй, а натискай докрай
                          Alfa 156 1.9 JTD 16V M-Jet SW (07.2003)
                          156 1.8TS 16V (01.2001)
                          147 1.6TS 16V 120hp (11.2001)
                          0879369082

                          Comment


                          • #43
                            Първоначално публикувано от NightRider Покажи съобщение
                            Не си игграй, а натискай докрай
                            хаха натискам докраѝ. Днес ходих при Лисан и явно е притискателен диск, коѝто си заминава.
                            Alfa Romeo 147 1.9 JTD '03 (Distinctive)

                            Comment


                            • #44
                              Моя също е като камък , не помня къде бях чел че 147 JTD 115 в началото излиза с лагер помпа и масово се държи твърдичък и за да омекне трябва всичко да се сменя и пак е по трърд от нормалното , след това през 2002 или 2003 се връщат към аксиален лагер и при тях проблем с твърдостта не трябва да има .
                              Трябва да провериш твоя от кой вариант е ....
                              Alfa Romeo 147 1,9 JTD 8v 115 cv + STEINHOF SPORT

                              Comment


                              • #45
                                Съжалявам, че пак повдигам темата, но се оказа, че в моята кола няма iso-fix, а уж би трябвало да има. Имате ли представа къде могат да монтират такива iso-fix скоби и колко би ми струвало?
                                Alfa 147 1.9 JTD 11.2004

                                Comment

                                Working...
                                X